Hörde jag fest? haha :P

Heeejsan :)

Igår hade jag mitt fekke prov, och min lärare sa att jag förmodligen skulle få Vg eller Mvg! Hoppas på Mvg då, hihi.

Igår i alla fall börja med att efter skolan så drog jag, Alina, Ida och Amanda in till stan och käka i Kungshallen. Sen gick vi och fika. Och sen töntiga som vi är, gick jag, Amanda och Ida (Alina skääämdes som fan) in på Gate One där Stefan från Paradise Hotell jobbar. Och så såg vi honnom. Fy fan vad snygg han är hahah!! :P Men Tess hade värsta snacket för mig igår hur mycket hon hatade honnom. Han är ju äcklig :S.

Sen på kvällen i alla fall. Så var det först jag, Sannah och Therese. Vi gick till godis monstret och köpte godis för 50 kr, sen läsk och chipps och dipp. Sen drog vi hem till mig för att titta på Let's Dance. Sen vid runt 10 tiden skulle Sannah åka till hennes kompis. Och Sen så kom Alex, Kid, Victor, Ceasar, Daniel, Mattias R hem till mig. Och vi chillla gaaaaaaaaaaaaaalet, hahah :P Fullsmockat på mitt rum var det kan man säga. Och hela min familj var hemma också, så det var ju najjs ;). Man kan ju säga att jag måste städa och dammsuga mitt rum snart.. Chipps över hela sängen, och en cola rann ut över halva mitt golv -.-

Ikväll ska jag i alla fall sova hos Tess! :D<3 Vi har planer för ikväll jao, hoppas bara allt går som planerat, eller vad man ska säga. Vi hade i alla fall tänkt förkröka på ett ställe och sen dra till en fest med typ 80 pers, men det är inte säkert att vi får komma in, för det är redan för mkt folk :( Men vi känner ju han som har den, så hoppas på det bästa i alla fall. hihihi!

Pussar // Anna

















Seee Yaaaa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0