HELLO THERE!

Vi kör en dagens bara för att liksom:
Dagens humör: sjuk :((
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens lunch: åt nyss frukost
Dagens vill ha: en frisk kropp, tack!
Dagens vill ta bort: all skid åkning på tv!
Dagens dryck: te typ
Dagens klädval: min as balla john bauer overall
Dagens person: mammi (eftersom hon gjore min frukost hihi)
Dagens höjdpunkt: finns juh ingen
Dagens låt
: Russian Roulette
Dagens findout: att jag saknar min erik <3
Dagens saknad: veeettefan
Dagens random: att anna ska lära mig allt hon kan, går ju kanske fort :D
 
Jag orkar inte va sjuk mer nu. Är sjuk uttråkad, nått kul tips man kan göra när man är sjuk? Kommer förmodligen sitta frmaför datan resten av dagen haha. Om jag har tur kommer Hanna hit och klipper mig *hoppas* för mitt hår är jätte slitet, usch. Det är nog blekningen kanske ska bli brunett igen?  /Puss Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0