Nu börjar Skolan igen, "whey!" :)

Heej Hoe let's go! ;)

Idag var det första dagen i skolan. Det var väll endå helt okej. Men jag hatar min historia lärare har jag konstaterat nu. Efter skolan drog i alla fall jag, Ida, Linn och Alina och fikade i Muffins Fabriken, eller vad det hette. Men Ida skulle träffa hennes dejt vid typ 3, så hon var inte med så länge. Jag, Alina och Linn satt i alla fall tag ett kvar sen :). Muffinsarna var MEGA stora, jag och Ida delade på en och endå så åt vi inte upp den, haha.

Efter det åkte jag i alla fall hem till Therese för att hämta mina jeans hon lånat hela lovet typ. Vi kollade på massa gamla videosar från högstadiet. Jag saknar det jätte mycket, allt var så jäkla kul då :( </3.


Hahah var bara tvungen! Det här är våran nya fondvägg i ett av våra klass rum!! haha sjukt :S :P


Lisa och Anna ;D

Pussar // Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0