SAW!

Heejsan allihoppa :)

Ida ska sova hos mig idag, vi ska snart sätta på någon av alla Saw filmer, vilken de blir än vet jag inte. Har käkat så jävla mkt godis, ser ut som jag är gravid, not OK! Ikväll har jag i alla fall vart med, Ida, Sannah, Amanda, Therese och Krister, På dagen var jag även med Lisa hihi :). Sen "bråka" jag å Tess om att jag inte längre ville va hemma hos mig, haha det är kul :) Sen drog bara jag Sannah och Ida till donken i alla fall, där några turkar blev väldigt intreserade av Idas thaiboxning haha. Sen drog i alla fall jag och Ida och mötte Jocke och Jakob en väldigt kort stund. Nu är vi hemma hos mig i alla fall å ska sätta på film snarten ju.

Ciao My Babbiiies <3333 // Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0