tråkigt haHa

Viste ni att..
Att jag vill -
resa jorden runt
Att min senaste kyss - var med världens bästa thihi!
Att jag lyssnar mest på - pop haha
Att jag pratar - ibland alldeles för mycket
Att jag inte gillar - början på filmer.
Att min första riktiga kyss - öhm hehe *skäms*
Att kärlek är - underbart!
Att jag gillar att - kolla på fjolliga tjej flimer haha
Att jag alltid kommer att - ta familj och vänner före allt
Att jag är hemligt förälskad i - erik hihi, fast de kanske inte är så hemligt haha 
Att sist jag grät var - imorse när jag inte fick gå till skolan, överkänslig nån ?
Att min mobiltelefon är - en rosa daaah
Att när jag vaknar på morgonen - snoozar jag i 33 minuter
Att innan jag går och lägger mig - borstar jag  tänderna
Att idag har jag - varit på elverket, höhöhö
Att jag just nu tänker på - jag vill duscha!
Att imorgon kväll ska jag - förmodligen ligga hemma och snora
Att i morgon kommer jag - soooooova
Att jag hoppas - att jag blir frisk, nunununu!
Att jag verkligen vill - ska ta slut :)

Haha men gud va ointressant och tråkig jag låter! ajjaa, hörs sen /pussss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0