Vill ha förändrig fan ! :D

Heeej :o)

Läste nyss klart min engelska bok! thihi!

I alla fall idag färga jag mitt hår igen :) Mörk brunt som vanligt. Ser nästan svart ut, men det är snyggt jaoo. Jag kom på idag, jag ska ta 3 hål till i öronen! Ska göra det så snart som möjligt. Jag vill ha någon förändring. Inte värsta förändrigen kanske, men endå :D. Och sen till nästa vinter vill jag ta hål i tungan oxå. När jag tagit bort min tandställning hehe. Och så vill jag klippa mig, mitt hår är så slitet. Jag får aldrig så där långt och fint hår jag vill ha :(. Och så vill jag ha en Canada Goose Jacka! Förut ville jag ha en lång, men nu vill jag ha en kort. Har ju haft lång vinter jacka i flera år nu. Vill ju ha förändring som sakt! Ska nog köpa en nästa vinter, så sommar jobbar jag i sommar och sparar lite pengar på det. Och så vill jag taurera ett stort A över hela min rygg oxå, hahahha NOT! Fett fult ju :P

Ska snart i alla fall kolla på Paradise Hotell. Har inte haft 6:an på ganska länge, för tv boxen krånga i vårt hus, så har inte riktigt följt. Men nu jävlar! mohahha!

Puss och Kram / anna





 

Sån vill jag ha! :D


Jag och min bebis innan vi färgar mitt hår hih! :)<3


Ida och Anna posar gaaalet på lektionen ;) <3


Kommentarer
Postat av: cecilie

sv: cooola :D<3

2010-01-20 @ 09:34:13
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Hoppas att du får en fin dag!



Kram /M

2010-01-20 @ 10:18:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0