Vill ha sommar! nu,nu,nu!!!!!!!!

Hejsan.

Jag kom på att tänka på en sak. Undra hur mycket man slösar sitt liv på att vänta på saker. T.ex stå och vänta på bussen/tunnelbanan, vänta på att nästa lektion ska börja, vänta på sommaren, julafton, födelsedag, hitta sin kärlek, komma över sin kärlek. Allt går ju typ ut på att vänta mer en halva livet! Okej, man kanske inte precis sitter bara hemma i flera måndader och gör inget när man t.ex väntar på sin födelsedag, men endå. Fattar vinkeln kanske? Just nu väntar jag på att mamma ska bli klar i badrummet i alla fall.

Gud, jag har en sån grov pms. Så där när allt känns tråkigt och värdelöst. Och jag får aldrig det jag vill ha (inte prylar menat då). Det är såå jobbigt. De som får ta skiten är i alla fall, min familj haha. Alla verkar vara lite små tjuriga på mig, men jag vill va ensam. Pappa ska alltid komma och krama mig, inte bra dagar för de säger jag bara!

Nu blev det i alla fall ledig i badrummet!

Tjillevippen! :) // 4nn4 <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0