hahah okeej.. det där gick åt helvete!

Hej kompisar! :D

Idag har varit en endå ganska chillpill. Började med att gå upp tog en dusch och käka lunch. Sedan låg jag och sola en stund medans mamma, pappa och Elin var på promenad. Sedan tog jag och farmor bilen för att möta upp de på sin lilla promenad, och fika hade vi med oss! Så vi alla satt på något fällt och fika :) . Sedan åkte jag mami,papi och Elin och badade en stund. Sen ville jag övningköra, säger bara en sak! Det gick rent sagt åt HELVETE! körde inte ens 1 meter! Och till slut började hela bilen ryka och lukta skit! Trodde först den hade börjat brinna. Och det hjälpte inte heller att ett par killar stog med sina moppar och kollade på och garva... :S

Men nu ska vi äta middag! Puss hej!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0