Kan någon snälla hjälpa mig ändra min blogg design!?<3

Heeejsan!

Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan börja åka. Ska till Småland och hälsa på farmor och sedan till Västkusten. Kommer väll bli lite små segt ibland, men endå skönt att komma bort från sthlm. Det suger i alla fall att det kommer typ vara dåligt väder hela den här veckan! Jag som ville ligga och sola, så jag behåller min färg..

Idag har jag inte gjort så mycket i alla fall. Vakna av att Tessan ringde mig och ville ha sin nessesär hon hade glömt hos mig, så vi gick halva vägen var och möttes en snabbis. Sen drog jag hem och duscha och tog det lungt. Mamma gjorde en latte till oss två så vi satt och drack den och snacka om lite smått och gott! Det var mys!

Igår var jag i alla fall hemma hos Kingen en stund. Vi gjorde fiskburgare och kollade på 1408, än av de bästa skräckfilmerna jag sätt faktist! Sen drog jag hem till Therese. Vi satt vid datorn, kollade på tv åt chips och vinigum i hennes supersköna soffa! Det var de enda vi gjorde faktist haha. Satt i den där soffan i 5 timmar typ.


Vill också passa på att säga, jag är ingen wannabee kissi blogg!! HAHA!! Det är bara bullshit!

Men nu kom pappi hem! Så ska väll dra snart!

Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0