Lidingö

Tjabba!

Kom hem för ett tag sen. Vi har varit med familjen Olsson idag. Först gick vi till någon strand på Lidingö och bada och fika lite, sen drog vi hem till radhuset som de lånar av sina kompisar nu när de är och hälsar på i sthlm för att käka middag. Jätte god mat fick vi! :) Jag Felicia och Amanda kollade på P.s i love you, men jag somnade i början, hehe men sen på slutet var jag med igen. Sen kollade vi bara lite på tv efteråt och åt glass. Det var mys!

Imorgon ska jag träffa Therese. Vet inte riktigt än bara.. Känner faktist för att läsa en bok just nu, verkligen inte min stil! :P Men det finns inget roligt att läsa eller något som jag vill börja på så.. ska väll försöka sova. Har sovit 5 timmar inatt och fick reda idag att jag har fått halsfluss IGEN så ska väll försöka sova, har endå vart döds trött hela dagen så ser igenkligen inge nöje med att bara vara uppe och sitta vid datorn. Men om man frågar mig så är jag verkligen en kvälls männsika. (även fast jag är rädd för mörkret). Appro på ingenting.

Kom på en idé jag ska göra med min blogg nu! den är endå så keff ju! Ska små kapitel som en saga då och då :) kuligt! Ska börja nu! Fattar inte varför min blogg går så dåligt, tycker själv den är helt okej endå. Men sattsar endå inte på att käna pengar så shit samma!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0