Slut körd!

Säger bara en sak. Om man är inne i stan en hel dag med supertunna ballerinaskor och ska leva på en 50 lapp resten av dagen så blir man sjuuuukt trött. Mina fötter gör ont jag skulle seriöst kunna somna nu om jag bara ville. Men hade det jätte kul i alla fall med Amanda och Felicia. Vi gick och fika och så köpte jag två par örhängen. Fick låna pengar av de (lite pinsamt) men de ska få tbx det imorgon :).

                                                          Nu kommer en listilation ;)

Namn:Anna Dindi Vilhelmina Norqvsit
Längd: 1,68
Skostorlek: 38
Hårfärg: Svart
Önskar du att du bodde någon annastans: Nej
Tänker du på självmord: nej offtast inte
Tycker andra du är attraktiv: jaa än del
Använder du droger: nej
Röker du: ibland
Vilka shampoon använder du: olika
Vilka parfymer använder du: olika
Vad är du rädd för: mörkret
Gillar du att tvätta: BORING!
Gillar du berg- och dalbana: Ja, men klarar inte av att åka så mkt innan jag mår illa hehe

KÄNSLOR
Gråter du ofta: inte så ofta, men då å då
Skrattar du ofta: Ganska :P
Hur känner du dig just nu: Trött! men vill endå inte sova
Hur har du mått den senaste tiden: mest bra
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: haha guud ja!! många..
Blir du lätt förälskad: rätt så
Är du kär i kärleken: typ
Tror du på ett för alltid: inte riktigt, men man vet ju aldrig
Är du förälskad just nu: nej
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: denna månad, hmm typ 4, hehe skojja ingen :)
Har du blivit sårad av kärleken: Ja, lite sisådär
Har du blivit lycklig av kärleken: jupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0