Tydligen vågar ingen säga vad som e fel på min blogg, haha!

Shasha!

Ligger i sängen nu i alla fall. Kollade på Sex and the city för en stund sen. Min dag började i alla fall att jag vaknade upp med Haschmii, vi stekte var sin hamburgare och åt på min balkong, mumma! Sen drog vi ut och satte oss på en filt på ett berg och bara snacka om allt i typ en timme. Sedan drog Alina hem. Senare på kvällen träffade jag Lisa på en "promenad" blev mer som en jogging runda haha! Var tvungen att springa runt i hela hägersten efter en akut toa. Förlåt Lisa, hehe<3 Men lite motion e alltid bra! 

Imorgon ska jag och Elin åka in till stan och möta Amanda och Felicia som vi inte träffat på år och dar, det ska bli skit kul! Verkligen gulligaste tjejerna som finns! 



Härlig bild på Felicia! :D


Söta Amanda! :)<3

Ska sova snart! Godnatt puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0