Café 60

Hola!

Igår träffa jag först Tess. Sen drog vi in till Tc och mötte Mathias, hans kompis David och David's tjej. Sedan åkte jag, Tess, Matte och David hem till Matte. Vi chilla gaaaaaalet där men tråkiga Tess och David gick och la sig, sega som de var. Men jag och Matte satt typ uppe hela natten på balkongen och smutta på lite smått och gott, det var fett kul haha!

Idag var jag, Alina, Ida, Linn och Johanna vid personne badet och tog det lungt i sommar värmen ett tag. Men Limpan och Johanna var tvunga att dra ganska tidigt, men jag, ida och alina stanade kvar en stund. Sedan drog vi hem till var och sig. Pappa och jag käka middag tsm, myssigt! Sedan kom Micke och Daniel hem till mig och chilla, medans jag fixade mig. För skulle möta upp Alina och Ida igen för att åka till Café 60 och fika. Första gången jag var där! Riktigt mysigt faktist! Köpte en vanilj latte och en mega stor choklad boll. Men kan ju inte påstå att det var så biligt men men. Vi satt där och snacka å mös i några timmar. AS NAJJS! Vi måste gör det snart igen! :) Sen på väg hem såg jag Danne och Micke i gamla stan så hoppade på deras tub i slussen sen, så fick lite sellis då, whihu!

Imorgon ska jag sooooolliiiilaaasiihiiion! :)

Puss&kram!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0