F. Y. I Minn blogg äger!

Hej alla mina underbara bloggläsare som följer min as nica blogg!

Idag ska vi prata om sex, jo det är så det här det ligger till.. jag försöker bara få eran uppmärksamhet! HAHA Vi ska inte alls snacka om sex suuuucckkkers! Jag ska bara berätta lite snabbt om min dag :)

Var ju inne i stan med lilla Ida. Det var jätte trevligt! Vi tog en fika och snacka om lite smått och gott. Sen köpte jag ett par super coola örhägen hihi, försökte även hitta vitt nagelack till min franska manekyr, men hittade igen och han inte kolla runt i många butiker, för sen skulle jag vidare för att träffa Tessi min lilla tös! Jag och Tess gick till La Favorita och köpte en pizza och kebab rulle!! Sååå JÄVLA gott!!! mm Mm MMMM!!! Sen drog vi i allafall ut, träffade Ida Flipparn Thempen och Yuri boy, vi gick till personne där massa av niorna firade sin skolavsltning, så snacka med de en stund. Sen drog Yuri hem och Therese så jag och Ida gick och mötte Max och Patrik en snabbis, det var nice bajs! :)

Imorgon ska jag sova ut, sen sola lite solarium förhoppningsvis och sen vid 5 sitta barn vakt. Får se sedan om det händer något mer på kvällen. Annars kan det vara skönt att bara chilla hemma också.

Puss på er rumpnissar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0