Förlåt för mina dåliga uppdateringar!

Hejsan Svejsan! :)

Oj gud nu märkte jag att det nyss börjat spö regna :S Aja, men jag tycker det kan vara mys i alla fall.

Förlåt verkligen för mina dåliga uppdateringar! Och offta när jag lägger in något så är det listor eller bilder bara, men det är för att min starka sida är inte att skriva eller att läsa. Jag läser själv inga bloggar typ, kollar bara på bilderna och därför tänker jag att alla andra gör samma sak, men så ligger det inte till tydligen.. Så måste skärpa mig och skriva ordentligt!

Har haft lite av släckten här idag, fick massa pengar å lite smått och gott i födelsedags present. Det var mys. Vi kollade även på Algeriet vs Slovenien, och så klart hejjade jag på Algeriet. Kan ju inte svika Alinoo! Men det förlora så det sög ju... -.-

Får se vad som händer ikväll, fortfarande helt slut från förrgår. Ska kanske träffa Lisa senare ikväll, som jag verkligen hoppas på!! För det var as länge sen och jag saknar henne jätte mycket! :(

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0