Ida aka Kingen

Tjaaa alla bloggläsare, hmm.... Nu när anna fixat ny design och gjort sitt första inlägg på typ ett år tänkte jag att jag också kan slänga in ett. Okej, gör det mest för att jag är så satans rastlös....... Sitter hemma själv och har det riktigt ruttet, kommer sova själv i lägenheten inatt, hatareeee. Har haft sovsällskap väldigt ofta nu på senaste speciellt av urina och anala men nu e man helt alone.... yeye what to do man. Slutade skolan i torsdag, fick ett stipendium av skolan inhållande 1 larre, inte helt fel. Hade sedan en riktigt trevlig avsultningsdag. SOv bort ungefär hela gårdagen men sen vare kväll och dags att dra på festligheter again. He he he he, i won't say more. BuSIgt, ja.... Idag då- åt en riktigt billig och god sushi i sjöstaden till lunch, drog hem, sov i ett x-antal timmar och har suttit här och häckat ett tag nu. Imorgon ska jag inte sova bort hela dagen, just so you know liksom. Alina åker till spain på tisdag, jag börjar jobba på måndag. Det was everthing från mig, ha det nice guys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0