I'mmm noooot my self tonight!

Chacha bloggen!

Vaknade nyss av min rätt så keffa lilla sov stund. Gick upp ungefär vid halv nio imorse för att gå till min dyslexi logoped som ligger i Liljeholmen. Hade jätte svårt att somna i natt, sov kanske drygt 4-5 timmar, och det räcker inte för lilla moi, nejnej. Så var helt D.Ö.D kan man säga och kännde mig lite sjuk, som jag gör fortfarande för min tupplur gick inte heller så bra. Tog i alla fall en promenad hem sen från Liljeholmen istället för att ta tuben, det var väldigt skönt faktist, gick i rask takt med högsta volymen från min i-pod spelandes i öronen hela vägen hem i den precis lagoma värmen ute.  

Lite innan fyra ska jag möta Kingen i Tc i alla fall. Vi ska shoppa, blir väll förmodligen kanske någon fika också. Lite synd att jag känner mig så trött och seg bara, men det blir nog trevlig, alltid lika kul att träffa Idish!. Det jag vet att jag ska köpa i alla fall är en ny rouge borste, min är spårtlöst försvunen så jag har använt min solpuderborste de senaste dagarna nu istället, men då blir jag neger i fejjan när jag tar mitt solpuder, så inte så bra. Sen ikväll ska jag träffa Therese, det ska bli kuuligt!

Men ska försöka sova lite mer nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0