Nu e alla naglarna av, hehe :P

Tja!

Igår träffade jag Lisa, och vi gick på en promenad till Älvsjö och sedan åkte vi hem till Lisa och gjorde pasta sallad, yumm! :D Det var jätte kul att träffa Lisa, hade inte gjort det på ett lång tag!

Sedan åkte jag in till stan och mötte Ida K. Vi tog en fika, sen ville Ida och sola solarium i skanstull, så då gjorde jag också det, pallade inte sitta och vänta utanför helt ensam u know ;) Sedan åkte vi hem till Ida och lagade mat och tittade på film. Vi såg "Allt för min syster" jag satt och stor böla typ hela filmen, SKIT sorglig! Men den var bra! Sen satte jag och Ida på "Horton" hahah skönaste filmen skojja inte!! Handlar om en elefant som hittar en liten stad på ett pollenfrö, helt sjuk film asso! hahah

Måste säga att det är väldigt konstigt väder idag :S Oj shit! det oskar ju typ! hörde jag nu! :O oonajjs! Tur att Elin är hemma! Fjuuuu! Men ska nog gå och kolla lite Tv med henne nu.

Puss!


Söt bild som Lisa gjort ett tag sen :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0