Palla att solen går i moln hela tiden -.-

Tjaa breee

Sitter på balkongen och försöker sola, men solen går i moln vart 5:te min typ hela tiden, så börjar bli lite smått segt nu. Absolut ingen aning vad som händer idag. Men det kan vara skönt att inte ha något planerat det med. Imorgon ska vi i alla fall till Djurö för att fira midsommar. Det ska bli kul. Hoppas det är bra väder bara så jag kan ligga och flyta runt på en badmadrass i sjön, bästa sättet att få färg säger jag bara!!!!!

Jaa.. Har inte så mycket mer att säga, hehe. Ha en bra dag!

Pöss!








Kommentarer
Postat av: Tessie

hahah, skit snygga bilder på mig jue .... -.- puss!

2010-06-24 @ 16:43:52
URL: http://thatmakesme.blogg.se/
Postat av: anna

hahah jag vet! :D puuuuussssi

2010-06-24 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0