Tack Hemliga Miss K! :)<333

Tack för dina inlägg! De gör min blogg lite roligare! :D Både för mig och min underbara läsare! :D Hade faktist 5 st läsare :) Nytt rekord! :D hehe skojja :P nä men det är ganska mkt för att vara på senaste :)

Imorse kom Ida och Micke hem till mig och vi rökte vatten pipa, sen drog jag och Mickelito till hans polare Pontus. Drack ett glas cola hemma hos honnom, SKIT NAJJS! Sen skjussa Micke hem mig. Jag tagga ut och träffa Sannahiiiee, later on came Tessan oxå. Vi drog till McDonald's, lilla meny blev det. Tjockt med najjs breeeeeeää. Sen drog jag hem koka nudlar, sen ut och träffa Flipparn, gick promenix träffa Sanni igen. Vi gick till Donken igen, jag tog en storvatten med is jao! Sen pallra vi oss hemmot. Satt och vänta med Sannah på tuben i 27 min oxå, kom på värsta rapplåten då! Den e cool.

Aja BajsBajs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0