Coooooool Lista, slängs in också! :)

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? jaa
3. Hur mår du just Nu? Bra, men AS trött!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? e
5. Berätta om din senaste dröm. Asso, jag kommer inte ihåg den :/
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Nej, tror inte de
7. Vad vill du ha just nu? Massor
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Har jag väll
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Både och
10. Använder du smileys? haha hela tiden typ ;P
11. Har du träffat någon kändis? aa
12. Gillar du keso? Japp
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Inna - Hot
14. Vilka länder har du besökt? Gud asso, det är typ 25 st, kommer inte ens ihåg alla :S
15. Är dina föräldrar stränga? aa lite, men inte så farligt
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? kanske det de ;)
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? jag? :)
18. Brukar du hyra film? Ibland
19. Var kommer du vara på lördag? Ingen aning
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Om jag var där? nej, men jag kommer ihåg den dagen.
22. Vad åt du till lunch? har inte käkat lunch, men kyckligsallad :)
23. Har du lockigt hår? Nej
24. När grät du senast? Några dagar sen
25. Har du gått in i en vägg någon gång? har väll hänt
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? Andreas
28. Sover du med TVn på? nej
29. Tycker du att du är gammal? nej
30. Är du mörkrädd? aa
31. Gillar du ditt liv just nu? det rullar
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? aa, det är mys :)
33. Har du bra syn? japp
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma trallar väll runt i lägenheten, pappa tror jag har åkt hem.
35. Vad har du på dig just nu? Hotpants och t-shirt
37. Hatar du mer än 3 personer? Hatar inte så många
38. Använder du sushipinnar? Japp
40. Äger du ett vapen? Oh ja! Massor!
41. Vad var det senaste du köpte? string
42. Gillar du ditt hår? jo, men vill ha längre
42. Gillar du dig själv? jadå
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Båda
44. Hur ofta använder du MSN? typ varje dag :P

Puss// anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0