Klockan är 05:00 och jag har ont i magen. HAHAHAH X)

Heejsan Svejsan :)

Titeln när interskämt så, ingen fattar förutom jag och ida :P

Igår i alla fall så leta jag och Ida runt efter en fest som galningar. Tillslut sa Alina att vi kunde komma dit hon var, en lokal fest med typ 100 pers ute i tjottahejti. Men vi hade endå inget bättre för oss, så vi drog dit. Där borta hade det typ blivit kaos när vi kom fram. Och alla stog utanför, så vi drog där i från. Men jag snacka med några tjejer på bussen och de sa att vi inte hade missat något specielt på festen. Så det var ju bra i alla fall. Så Ida och jag drog i alla fall hem till några killar i våran skola sen och kollade film med de. Det var jätte kul. Vi stack därifrån typ vid halv 6. Och kom sedan hem typ vid 6. Så just nu är jag i alla fall TRÖTT! även fast vi sov när vi kom hem. Men ska försöka plugga lite.. Men det kommer jag inte orkar mycket av asso..

PussPuss / Anna



Grattis Pappa 50 år!
(snyggaste bilden, hehe)




Kommentarer
Postat av: ida kingstedt

hahahaha <3

2010-03-08 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0