Kommer bli tjock ju!! :O :S

Heej!

Jag vet att jag inte ska gnälla och säga att jag är tjock! men gud jag känner mig som det och jag kommer nog bli det snart också! Asso den här veckan har jag bara ätit och ätit och suttit och kollat på tv eller vid datorn. Jag har tränat 1 gång!!!!!! Ush mår fan dåligt av det här. Måste träna imorgon eller något. Man vill ju inte precis ha värsta svyllo kroppen till sommaren! De är ju då man ska va slimm!
I veckan t.ex kom jag hem, satte mig vid teven, proppa i mig en hel godis påse och sen somna jag. Igår hade pappa köpt 2 st Ben&jerry glassar + chocklad, å idag åt jag upp typ en hel ben&jerry som fans kvar! asso bläää!!!!!!!!! De här är så jävla ointresant, behövde bara få ut det :).

Puss / Anna



Jag snart? :S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0