Mrs. Kingstedt "gästbloggar"

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Lång, snygga händer (viktigt), normalbyggd kropp, ingen räka här inte :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

- Yes!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

- Anna, Alina och Johanna
4. Hur lång är du?

- 177 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett?

- Äntligen sommar, riktigt skum film!
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

- "Jag har satt in 200 på ditt kort, om du vill köpa ditt balsam och kanske en juice. Puss"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

-  Ringa!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Skilda
9. När såg du senast din mamma?

- 10 minuter sen:)
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nopp
11. Mvg i något?

-  Naturkunskap
12. När vaknade du idag?

- 07.00
13. Vilken är din favoritplats?

- Vet eeeej
14. Vilken plats föredrar du minst?

- Vet eeeeej
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
-  Står väll och håller föredrag någonstans eller debaterar om något politiskt och har hjält en hel drös med människor! Elelr pluggar jag fortfarande till advokat:) Haha jag har tänkt en del, ja!
16. Hur stor är din säng?
- Lite mer än 120 skulle jag tro
17. Vad sover du i?
- Trosisar
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 5 maybe
19. Var har du bott/bor?
- Årsta, Enskede, Huddinge, Rågsved
20. Tycker du om kinamat?

- Yes!
21. Tycker du om kaffe?
-  Ja det gör jag, dock inte svart!
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Te & juice
23. Kan du spela poker?
-  Jadå det kan jag
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Japp
25. Vill du ha barn?
- Jodå, men någongång seeenare =)
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Nej.. Haha jodå lite, engelska och italienska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Ja på natten, när jag hade infektion i njurarna :(
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Bassäng då, eftersom jag har lite vattenskräck
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Nöjen och kläder!
30. Är du cool?
- Lätt!
31. Kan du rulla med tungan?
-  haha no
32. Vem är den roligaste människan du känner?

-  Jag själv! Haha ne men vet många fast alla är roliga på sitt sätt, Anna kan ibland få mig o skratta så jag aldrig kan sluta :D
33. Vad har du för ringsingnal?
- Bulletproff

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Jadå =)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En penna... tråk!
36. Kan du byta olja på bilen?
- Haha nej, vet knappt nått om bilar
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Josef Fritzl-boken! haha
38. Vem delade du senast säng med?
- Annaaa! ;)
39. Dansar du i bilen?
- Haha yes I do!
40. När var du i kyrkan senast?
- När min faster gifta sig i somras
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 6 st
42. Har du någon piercing?
- Nej :)
43. Har du någon tatuering?
- Nej!!
44. Gillar du någon just nu?
- Skulle jag nog inte vilja påstå.. =)

45. Har du provat droger?
- Nej och ska aldrig göra
46. Röka eller snusa?

- Röka men det är baaaad
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Nej :D
48. Vad är ditt mobil nummer?
- Lätt att lära sig:)
49. Vad ska du göra ikväll?
- Ha dansträning, sen plugga italiano
50. Har du några syskon?
- Storasyster

51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
-  Abonomang så finns alltid pengar där


Här får ni två fina bilder på mig, njut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0