Till Ida :)<3

Heeej!♥

hahah Ida tjatar hela tiden på att jag ska blogga så det här är inlägget är dedekerat till dig din lilla fjorre! :) 

jaa.... hupp, haha skojja bara :) Nää men ligger i sängen och lyssnar på lite låtar på min spotify som jag snott från Ida faktist. Mohahah!! Vi är seriöst största flummisarna. Hur går det med din "bebis" försten Ida? Var ju en jävlig komplicerad gravidet du hade hamnat i haha!! (Interskämt). Aja vi får se var allting leder.. u know.. Tar det som det kommer. Så vi rullar.

Pussar Anna jao :)


Älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Ida Kingstedt

hahaha jo tack bebisen mår prima, blir mest lycklig när jag tänker på hur den kom till =) Hihi vilken underbar historia! haha yes annipanni, vi tar everything like it's coming :D haha pusssssis! love youuu anna fritzl (a)

2010-03-22 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0