200 kr och 2 biobiljetter! Fan vad jag äger!! :D

Godereftermiddag mina kära blogg läsare! :)<3

Idag blev jag väckt av mami klockan 9 ungefär, från en 5 timmars sömn inatt! "Yippie!" Har redan druckit typ 3 glas cola och 2 koppar kaffe, funtar på att koka lite mer kaffe faktist om jag ska klara av denna dag. Men kan bara säga att det var lätt värt det. Vi hade städdag i våran bostad idag, så jag och mamma tvätta alla fönster, sen åt alla korv tsm och sen satte jag barnvakt åt Malin i mitt hus en stund. Fick även 2 st inbjudningar att fika med två milfar, skojja nä men två st mammor som bor i huset så jag ska lära känna deras barn och sitta barnvakt åt de lite längre fram. Och även ett till barnvakts jobb av en annan mamma, men deras son har jag redan passat en gång så, inge fika på den. Fick i alla fall 200 kr från mamma för jobbet jag gjort och ett Mvg jag fick i veckan och 2 biobiljetter av Malins mamma, för barnvakten! Så nu blir blir det bio tajm!! :D

Igår så var jag bara hemma och mös med mamma, det var faktist jätte skönt och mysigt! Vi åt sushi, sen dipp och naturgodis och kollade på "Twilight". Jag hade precis läst klart boken, så det var kul att se filmen. Men alting händer sååå mycket snabbare i filmen, i boken tar det hundra år innan saker händer haha. Fast den är fett bra! Sen gick vi och mötte Elin runt 10 tiden så började vi kolla på "flykten från new york" som mamma ville se, men ingen pallade se klart den så de gick å la sig,och jag..jaa de är hemligt mohahaha!!!!

Idag ska jag i alla fall sova hos Kingen bree. Vi får väll se vart dagen för oss :)

Pussar från Anna aka Dindi jaooo! ;) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0