3 små pluttar :)<3

Heeej!<3

Det händer ju inte så mycket intresant i mitt liv just nu som jag kan skriva om precis. Sitter ju mest bara hemma och kollar på tv/film om dagarna. Börjar få lite ont i huvudet känns det som. Imorgon ska jag illa alla fall gå och ta lite blodprover och sånt, och sen får jag se om jag får åka till Turiket på lördag. Men jag SKA åka!! Om jag hade varit frisk idag, så skulle jag gått och kollat på Tessis uppvisning i St:erik! Men vågar inte ta risken! Men lycka till Therese!! :D

Aja idag fick jag i alla fall besök av 3 små pluttar! Johanna, Alina och Ida. Det var jätte kul att de kom! Även om jag var lite små seg, men alltid kul med besök när man är sjuk! :) Tack så mycket!♥





Kommentarer
Postat av: Ida Kingstedt

Självklart att vi kom<3 puss babyyyy, krya på dig

2010-05-19 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0