... :(

Namn Anna Norqvist
har du pojkvän nej
Har du kramat någon idag jaa :)
Har du pussat någon idag nej
Vad har du ätit idag yogurt med myssli, mossaka, kycklingmacka, klubba, och vindruvor
dagens klädsel svarta leggings, jeans shorts, vittlinne
hur många har du kysst ingen aning :P
har du älskat någon på riktigt venne
antalet personer du hatar ingen tror jag
antal personer du saknar hm, vet inte :P
hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt ingen gång
hur många kontakter har du på msn Ingen aning :P
senaste gången du spelade TV-spel oj länge sen var det
senaste gången du grät kommer inte ihåg
vem pratade du i telefon med sist Therese
senaste personen du tänkte på Tess
senaste personen du kysste "J-Gäängster"
vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det säger inte
senaste personen du hade en msn konversation med Kingen tror jag
senaste gången du var full Hm, verkligen full, var några helger sen
vilken film kollade du på senast Bring it on again
är du kär just nu nej
Vem ska du träffa imorgon pappa och min klass som jag vet :)
vem vill du kasta en sten i huvudet på ja du
vad önskar du att du slapp göra det jag gjorde nyss och mitt försöka få G i matte prov
vad längtar du till Helgen! :)
när flög du senaste Lördags natt :D
tror du att folk pratar bakom ryggen på dig Ja förmodligen
kan du vissla haha njaa..
äger du en ipod Yes box ;)
tycker du om gul-bil-leken DÖDS TRÅKIIG
gillar du att ha folk omkring dig Ja då :)
vad sa du senast högt? Aa vi ses!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet Kan hända :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0