Får panik! Måste bli frisk!!!!!!!!! Annars pallar jag inte......
1. Jag har insett att min senaste kyss - kan ha förstör min resa till turkiet -.-
2. Jag lyssnar på - Decode - Paramore
3. Jag pratar med - de jag vill
4. Jag älskar/tycker om - Vänner&Familj
5. Min bästa vän är - har flera
6. Min första riktiga kyss - 6:an
7. Jag avskyr när folk frågar - !@#$%&/()=?
8. Kärlek är - Både det bästa och hemskaste som finns
9. Någonstanstänker någon på - mig?
10. Jag kommer alltid att - vara bäst!
11. Jag är hemligt förälskad i - dig
12. Sist jag grät var - Igår
13. Min mobiltelefon är - sonyericsson, platt, silvrig
14. När jag vaknar på morgonen - vill jag inte gå upp!
15. Innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datorn
16. Just nu tänker jag på - att jag vill inte bli sjukare :'( </////3
17. Bebisar - älskar dom!
18. Idag har jag - varit hos doktorn, sen hemma
19. I kväll ska jag - bara vara hemma
20. I morgon kommer jag - vara hemma
21. Jag vill verkligen - åka till Turiket!! annars kommer jag döööööö!!!!!!! :( VET INTE VAD JAG GÖR ANNARS!
22. Just nu känner jag att - MÅSTE BLI FRISK! FÅR PANIK! HELA MIN SOMMAR KOMMER VARA FÖRSTÖRD OM JAG INTE FÅR ÅKA!!!!! :( :( :( :'( :'( :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0