Hej hopp gummi snopp! ;)

Hejsan! :)

Igår var det valborg, och allt börja med att några från min klass och jag drog till Svt för att gå på bubblans inspeling, det var kul men blev endå lite segt sen på lslutet, för de blev en del feltagningar. Josefin Kraford, Carl-John var där och någon Alexandra. Josefin kastade sin blombuket till publiken sen och den kom precis åt mitt håll, så jag Amanda och Ida fånga den, så fick med oss en liten bucket var av hennes blommer! :D Fast jag glömde mina blommer hemma hos Emma sen.. :/. Vi fick ta massa fotton med de sen, lägger in de senare!

Sen drog jag och Emma i alla fall hem till henne för att äta middag, åt kött med pomfritt och beanises sås, yumm! :D Sen fixade Emma sig och sen drog vi vidare till Nathalie som hade fest. Det var fett kul där!!! Sen skulle Tess komma dit, men nejnej hon fick inte av sin pojkväns storasyster -.- och jag ville inte åka hem ensam sen, så då kom Fatoma med sin lilla mörkblå bil och plocka upp mig. Då var jag rätt så sur må jag säga. Sen när Tess och jag kom hem som var runt 1 typ så satte vi oss framför teven och sen gick vi och la oss. Men det var endå en lyckad valborg, hade as kul.

Men nu ska jag och lilla Tess förmodligen åka och sola lite grann! HUDCANCER HERE WE COME!

Pussilipuss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0