LISTA FFS!

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du – 1,66-1,68cm
Vem var du kär i - Daniel
Hade du nån pojk-/flickvän – nej
Vad brukade du göra på fritiden – Träna Thaiboxning och vara med kompisar
Vilka umgicks du med – mina gallpalls ;)
Var allt bättre då – nej, men det var fett kul :P
Skulle du vilja gå tillbaks dit – ibland
Har du förändrats – ja såklart, alla förändras

Nu:
Vad har du för hårfärg – Brunt
Hur lång är du? – 168 cm
Vem är du kär i – inte kär
Har du nån pojk-,/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden – träna & vara med kompisar
Vilka umgås du med – mina favossar              
Hur ser du ut? – snygg som fan!


Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – nej
Ljugit för en bra vän – nja, har väll kanske hänt någon gång
Svikit någon – Ja
Skrev du senast till på msn – Therese
Kramade du senast – helt glömt :S
Sov du hos senast – Daniel
Vill du vara just nu - skulle sitta fint att vara med Bp nu ;)
Ringde dig senast – Linn S



Vad:
Drack du senast – Vatten
Köpte du senast – Balerinaskor
Gjorde du igår – Fikade inne i stan, sen ute och joggade, sen plugg, sen kvälls promenix!
Ska du göra imorn – Sola solarium brää
Vill du göra just nu – fortfarande Bp
Åt du senast – pyttipanna
Är närmast dig som är rosa – mina nya balerina


Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – haha aa typ
Nån har sårat dig så du börjat gråta – jaa


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra –jupp
Jag har smugit ut utan lov - om jag har ;)
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – japp
Jag har en hemlighet som ingen vet om – jaa
Jag har fuskat i ett spel – haha aa
Jag har struntat i ett prov – nej! man kommer endå aldrig undan med de..


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nej
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – hm, tror inte det, kan hänt
Jag har vaknat gråtande – nej
Jag har somnat gråtande – ja


DÖDEN:

Jag hatar begravningar - mm!!
Jag har sett någon dö - nej
Någon du har känt som nyligen som dött - nej, eller njaa

Pusssi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0