Svar på alla era trevliga fråger! :)

1) Postat av I.K : är du kåt? he he he 

     Svar: haha aa, och du vet på vem förmodligen ;)

2) Postat av Ida : Varför är du så ful för? :)

    Svar: för att jag är KUNG! själv då? :)

3) Postat av amanda : kan du berätta något som ingen vet om dig?

    Svar: Hmm svår.. som ingen vet? För ni som inte vet så har jag bott utomlands i 6 år. Har vart i Florens/Italien 2gr på 1 år. Jag har haft en hund. Vet inte riktigt vad jag ska skriva :P

4) Postat av Therese : Varför är din kompis Therese så jävla snygg, populär och bara helt jävla bäst ? :O <3

    Svar: joo det är så att hon blir det genom mig, jag hjälper alla :) Och hon kommer bli en snyggare in TURKEEY JAO! :D Nä men seriöst Tess du är skitt snygg ;)  Poppis blir alla bha man hänge med moi! Bäst e du oxå! :D Men efter mig succcker! älskar dig <3

5) Postat av Emma : Är jag snyggast i hela världen?
 
    Svar: Ingen kan ju vara snyggare än mig ju ;) Men efter moi så e du lätt ;)

6) Postat av Linn : Hur många har du haft sex med?

    Svar: Tyvär vill jag inte ge ut det i bloggen :)

7) Postat av Klara : hur gammal är du? har du någon pojkvän? vart går du i skolan?

    Svar: Jag är 16, men fyller 17 den 5 juni. Nej tyvär har jag ingen. Jag går i Frans Schartaou :)

8) Postat av Johanna : vad tycker du om min blogg? :)
     
    Svar: Kollade igenom den lite, den var jätte fin! :) Keep on blogging! 

9) Postat av Jenny S : Vad har du för betyg i skolan? kram!

    Svar: Har inte fått de än, men i nian gick jag ut med 195 påäng i alla fall. Och nu i ettan har jag fått mina första MVG:n så det är jag jätte stolt av! Fick ett MVG i samhällskunskap på läxförhöret idag också, mihihi. Kram Kram ;)

10) Postat av Elin Roslin : Vad tycker du om unga mammor? :D

      Svar: Jag tycker det är fett coolt! att man vågar behålla barnet vid ung ålder, vill själv vara en ung mamma, men endå inte för ung, vill leva min ungdom först, men typ vid 25--> vill jag ha barn. Älskar barn! Mitt mål i livet kan man säga att jag ska få några! :D


Tack för alla fråger allihoppa! :D <3<3<3 Pussar ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0