IDA KINGSTEDT langar listaaan jaao

1. Det första du tvättar i duschen? Håret 2. Gillar du kaffe? Japps 3. Hur mår du just NU? Super men är väldigt seg och trött 4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - 5. Berätta om din senaste dröm. Booo minns ej :( 6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Inte en hel månad men någon vecka kanske 7. Vad vill du ha just nu? CHOKLAD! Men eftersom jag inte äter sånt nu så går det inte:( Apelsin då.... 8. Har du räknat till 1000 någon gång? Kan ha hänt 9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter nästan alltid faktist, brukar alltid vara så sugen så orkar inte vänta hehohihahöhå..hä 10. Använder du smileys? Ofcourse ;););)

11. Har du träffat någon kändis? Ja det har jag, rätt många gånger=) Kommer dock inte på några speciella namn nu... 12. Gillar du keso? No! Äter inte någon ost 13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Tokyo- Danny 14. Hur många länder har du besökt? 8 kanske:) Vilka? USA, Thailand, Turkiet, Teneriffa, Bahamas, Egypten, Gran Canaria, Finland, Norge 15. Är dina föräldrar stränga? Bor bara med mamsen, Inte ett dugg :p 16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Neveeer 17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jag(a) hehehe. Ne men en av mina nya bikinis 18. Brukar du hyra film? Ibland med vänner 19. Var kommer du vara på lördag? You never know;) 20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jag var inte på plats där när det hände men levde då och minns faktist den dagen. Har varit där efter också och sätt hela minnesplatsen

21. Gillar du ditt hår? Jadå, har lärt mig leva med det.. Ne men gillar väll det=) 22. Vad åt du till lunch? Hamburgekött och sallad 23. Har du lockigt hår? Ja.... 24. När grät du senast? Igår kväll när jag såg Greys, gråter alltid då hehe:) 25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nja minns inte det men en glassdörr på ett cafè när jag var liten. Eller jag gick inte in i den, kom skuttandes i världens fart! fall platt på marken hahaha 26. Favoritårstid? Sommaren och vintern:) 27. Vem höll du senast i handen? Anna idag förmodligen 28. Sover du med TVn på? Japp, alltid faktist 29. Tycker du att du är gammal? Nej det gör jag inte men ibland kan jag ändå få lite ålderskris haha, att jag inte ska hinna med allt 30. Är du mörkrädd? Jo det är jag väll..

31. Gillar du ditt liv just nu? JA!! :D 32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja, många gånger! Skönt när man är trött eller helt enkelt har tid bara 33. Har du bra syn? Ja, väldigt bra! 34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är antingen på jobbet fortfarande eller på tuben hem i hope 35. Vad har du på dig just nu? Tights med mjukisshorts över sen dansen, plus en bikiniöverdel.. haha 36. Vad var det senaste du köpte? Yougurt med müsli med anniii och en Stor ramlösa 37. Hatar du mer än 3 personer? Nej det gör jag nog inte, jag hatar inte folk 38. Använder du sushipinnar? Ja, om det är kinapinnar som menas så gör jag faktist det rätt ofta 39. Hur ofta är du inne på MSN? Typ varje dag 40. Äger du ett vapen? Haha no.. Men några skärp hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0