Back on track!

Hola!

Nä men seriöst, ska starta en ny blogg nästa år eller nått sånt istället. Måste avsluta denna på ett vättit sätt. Typ snipp snapp slut var dena saga slut, höhö -.- Blev lite förvånade har inte vart inne på min blogg på några dagar och såg att jag hade rätt så många läsare för någon dag sen, (många läsare för att vara min blogg rätt sagt) Runt 10 st :P vanligt vis är typ 4 st mkt.

Men idag har jag vart i skolan och så åkte jag iväg en stud med Kingen och gjorde en sak för första gången! Och det gick as bra! Kändes freeesh efterråt! Mer säger jag inte. Drog in till stan ett tag sen i allafall. Igår kollade jag efter den där fjällräven jag ska köpa, men den var slutsåld med skulle komma in snart så får väll gå tbx och kolla igen, HOPPAS DEN E DÄR DÅÅÅ! Sen efter skolan drog jag i alla fall hem. Pappa och jag åkte och handlade plockmat som vi skulle äta och kolla på Idol. Det var as mys! Sen kom även Thempen hem till mig och kollade med mig, mami och papi. Det var chill! :) Vi gick ut en stund och stötte på några gamligar jag inte träffat på länge! :)

Imorgon ska jag i alla fall jobba. Sen ska vi fira Alina som fyller 17 år! :D Ska på resturang och sen vidare förmodligen, super duper najjs! :D

Men nu ska jag försöka sovii! :)

Ha det gött! <3


Söt bild jag tog på min syster :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0