Saknar sommaren redan!!

Tjoes kompisar! :D

Igår hade vi överaskings middag+fest för Therese i en lokal som hennes klass kompisar hade fixat. Sjukt mysig lokal! De hade gjort super fint! Det var skojsigt! :) Drog hem hyffsat tidigt för skulle upp och nämligen jobba idag vid 12. Jag och Ida jobba från 12-18. Sjukt övertrött jag var på slutet, jag satt och garva åt kunderna i telefonen, de bara öm..? :S Haha men slog rekord på hur många GRATIS polisnyckelbrickor jag dela ut idag! 23 var det typ :P wiie! Drog sedan hem och fira farfar som fyllt 80 år, med lite middag. Sen var det planerat att jag skulle träffa Tessi efter, men skitungen går och blir sjukt igen. Blää.. Så gick ut på en mysig kvälls promenix med Lisa istället. Hade på mig vinterjackan för första gången iår! SAKNAR SOMMAR! :(

Asso gud jag e sjuk trööööööt!!! Kommer typ somna på en gång när jag går å lägger mig, som förmodligen kommer bli snart! :)

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0